Amet Semper

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Odium autem et invidiam facile vitabis. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Ratio quidem vestra sic cogit. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod.

Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Duo Reges: constructio interrete. Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Quae iam oratio non a philosopho aliquo, sed a censore opprimenda est. Ut id aliis narrare gestiant? Animi enim quoque dolores percipiet omnibus partibus maiores quam corporis. Sic, et quidem diligentius saepiusque ista loquemur inter nos agemusque communiter.

Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. At ego quem huic anteponam non audeo dicere; Quae animi affectio suum cuique tribuens atque hanc, quam dico. Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Hoc non est positum in nostra actione. At habetur! Et ego id scilicet nesciebam! Sed ut sit, etiamne post mortem coletur? Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Est, ut dicis, inquam. Quam illa ardentis amores excitaret sui! Cur tandem? Polemoni et iam ante Aristoteli ea prima visa sunt, quae paulo ante dixi.

Sed quoniam et advesperascit et mihi ad villam revertendum est, nunc quidem hactenus; Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Sed quia studebat laudi et dignitati, multum in virtute processerat. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus.